torek, 29. oktober 2013

Sovica

"Noč ima svojo moč" pravijo v Craftalnici. Odločila sem se za sovico, ker mi po pravici povedano, ni prišlo na misel nič bolj pametnega. Tokrat sem jo dodala na tagec in ji nadela kronico z draguljem, saj je prava kraljica noči. Se vam ne zdi?







15 komentarjev:

  1. Jap, res je prava kraljica noči :-)) Tagcu si naredila lepo nočno ozadje!
    Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kako je lepa. Zelo lepo si naredila tagec. Sovica pa je enkratna. Krasno... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lušna sovica, prava kraljica noči :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj tagec mi je izjemno všeč. Tako zanimive barve si izbrala in trakci so super dodatek.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tagec je krasen, še posebej, ker ga krasi tako luštna sovica z draguljem :)).
    Hvala, ker si se nam pridružila v 93. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Helena, zelo mi je všeč tale tagec!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh, meni je tudi zelo všeč tvoj tagec. Tako lepih barv s krasno sovico!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen tagec. Biserček je pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  9. tele tagci so prav kljut in nič buuuu :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je tale ideja o sovici, ki je kraljica noči. Simpatična.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovit tagec, še posebno mi je všeč sovica, takšne še nisem zasledila.
    Hvala, da se igraš z nami: Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna sovica ♥ ♥ ♥ všeč mi je kronica :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super si uporabila sovico za izziv Craftalnice.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši