četrtek, 28. november 2013

Gobice


Gobice so že zdavnaj mimo, no morda pa se še kakšna kje najde.  Moje so zgolj na papirju in ker so bile namenjene mladenki za rojstni dan, so dobile še krila, ki sem jih pripela z žebljički.
.

 Priznam, da mi je tale tehnika miksanja vedno bolj in bolj všeč. Uporabila sem kar nekaj različnih tehnik in pripomočkov. Morda bi kdo rad videl, da napišem in pokažem katere pripomočke sem uporabila, katere barve ipd., ampak tega pri meni ne boste našli. Enostavno mi gre "na jetra", da bi morala to pisati, mi ne gre od rok. Ko  pregledujem druge vzorno urejene bloge, je pa čisto druga pesem. Avtoricam sem neskončno hvaležna, da napišejo tudi te info. Še dobro, da smo tako različni, saj je življenje zato bolj pestri, mar ne? Kaj pa ve mislite o tem?



4 komentarji:

  1. Ojej koliko novih, lepih voščilnic si naredila. Pridna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. Jaz se tudi nekaj trudim s tole tehniko ampak mi za enkrat ni še nič uspelo
    dovolj ličnega, da bi si upala objaviti. Tebi je tale gobica super uspela...res mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro ti gre od rok tale miksana tehnika :-) Voščilnica mi je super všeč,ker je drugačna in zelo lepo izdelana.
    Tudi jaz rada preberem, ko punce opišejo postopek izdelave. Vedno pride prav :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi sama obožujem to tehniko. Se strinjam s tabo, da je super, da smo si tako različni. Voščilnica je pa res nekaj posebnega. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši