ponedeljek, 25. november 2013

Gospodična v rdečem


Malo prekinitve novoletnih voščilnic prav paše. Tale je bila narejena po naročilu, za rojstni dan mladenke.


 Osnovo ozadja sem naredila s "smrkelj ploščo" in akrilnimi barvami, nato sem odtisnila še nekaj štampiljk s črno in belo blazinico; skratka pacala in pacala. Deklico, gobico in napise sem izrezala in naknadno prilepila, pobarvala pa sem jih z Distress blazinico. Čisto nazadnje pa sem deklici v lase namenila še bleščečo zvezdico, ki ima lahko več pomenov.


Štampiljka je precej velika, zato sem deklici odrezala noge. Pa to ni nič hudega, saj jih ima še vedno dovolj. Kaj menite?

6 komentarjev:

  1. Unikatna, nepričakovano izpod tvojih rok, vendar všečno...tudi sam sem lastnica Dylusion štampiljk in tudi meni se zdijo kar malo prevelike....žal

    OdgovoriIzbriši
  2. čisto en poseben stil. zanimiva

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo zanimiva, malo drugačna, voščilnica. Meni je super všeč! Pacanje pa je itak zakon :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa barvita prekinitev novoletnih čestitk, prav super ti je uspela. lepo si skombinirala barve.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno voščilnico si naredila. Tudi spodnje praznične drobnarije so mi neznansko všeč. Ne morem pa ugotoviti, kaj je to "smrkelj" plošča :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Martina, to je moje poimenovanje, sicer gre za silikonsko ploščo na kateri lahko delaš marsikaj. Tule si lahko pogledaš: www.gelliarts.com/collections/gel-printing-plates.

      Izbriši