nedelja, 10. november 2013

Praznične drobnarije No. 2

Še ena s Tininim motivom, tokrat na pluti. V ideji sem imela nekaj povsem drugega, nastala pa je takšnale. Ustvarjalna muza je izginila, da si rekel keks, zgleda, da je šla še malo na morje.




 Ne zdi se mi prav hudo praznična, prav grozna pa tudi ne. Saj bo še kakšna ideja, ki bo bolj "huda" kot je tale....:):):)

11 komentarjev:

  1. Meni je zelo všeč. Lepo si uporabila motiv.

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo krasno izgleda! Super barve. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni videti, da bi muza ravno kam ušla:), je lepa in posebna tudi tisti dve iz prejšnje objave, LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Sploh ni videti, da bi ti jo muza kam pobrisala :-) Meni je voščilnica zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa, zanimiva, drugačna :-))
    Všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi ta je zelo lepa!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Opa, saj je vendar krasna! Tagec iz plute zaključen z zelenim papirjem je krasen in čudovito si vse okrasila. Ful sem vesela, ko vidim, kako lepo uporabljaš štampiljke!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav izjemna čestitka. Všeč mi je tagec iz plute in ozadje iz gaze (sej je gaza? :p).Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta je pa čisto posebna. V kombinaciji s pluto mi je res všeč.

    OdgovoriIzbriši