torek, 12. november 2013

Praznične drobnarije No. 3

Če imate doma gumbe starih srajc, potem lahko naredite okrasek za na smrečico. Takole zgleda. Potrebujete malo kartona, stare gumbe, košček navadne vrvi in Uhu lepilo ter malček potrpežljivosti pri sestavljanju.
Slikanje zvečer pod lučjo pa je druga zgodba. Ko bom velika, bom znala tudi to...:):):)

 




 Prijavljam jo tudi na izziv v Craftalnici in lovim zadnje minute.


13 komentarjev:

  1. Super ideja in zelo lep in malo drugačen okrasek za smrečico! Gumbov od srajc se res valja dovolj po vseh škatlah in predalih :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Helena! Tole je pa tako lepo in domiselno. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Helena, tole je pa res v zadnjem trenutku, ampak z ogromno gumbki :-))
    Krasno zvezdico si naredila! Všeč mi je ideja.
    Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšna super ideja. Hvala za namig. Bom zagotovo kakšno naredila... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zvezdica je čudovita.
    Hvala, ker sodeluješ na 94. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita zvezdica iz gumbov! Super ideja!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Mega ideja...upam, da ne boš jezna, če si jo sposodim. :p
    Zelo lepo ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo, kakšna super ideja. Zvezdica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo kako krasen okrasek! zelo iznadljivo.
    glede konjička - jaz sem ga na eni strani zabremzala z napisom tako da sigurno
    ne more iti čisto okoli. LP M.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo zanimiv obesek in tole z gumbi je fantastična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  11. :) zanimiv obesek :) mogoče bo tašča dovolila pokukati v njeno škatlo gumbov :)) kar se btw od mojega zadnjega brskanja po škatli ravno ne upa :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Prima, ti si me pa čisto resni vzela, cel kup gumbkov.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši