sreda, 20. november 2013

Praznične drobnarije No. 4


Pluta za ozadje, reciklirane snežinke iz pene, malo pisanega papirja, pol perlice in izrezek Tininega kompleta.
Verjetno ste že opazile, da letos sploh nič ne diši po kakšni večji količini enakih, le enak material malo pokombiniram. Zaenkrat je še kar dovolj idej, ko pa jih bo zmanjkalo, potem se začne serija :):)


9 komentarjev:

  1. Te nežne modre smrečice res lepo pašejo na pluto :-) Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barve si uporabila in všeč mi je ideja s pluto ter prišitim motivom. Čestitka je krasna. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica in ideja snežink iz pene je krasna :-)) Tudi smrečice so nekaj posebnega!

    OdgovoriIzbriši
  4. Neverjetna si pri izbiri materiala. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Hej Helena, super voščilnica...zelo, zelo všečna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res super izbira materiala in barv! Čudovita voščilnica je nastala!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. wawwwww kako krasna zimska voščilnica. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna je! In tudi jaz sem enaka...rada poskušam različne načine, materiale in ko zmanjka idej, kakšno ponovim.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne morem si kaj, tale voščilnica je moja zmagovalka. Material, barve, motiv, vse mi je všeč. Smrekice pa, prekrasne.

    OdgovoriIzbriši