sreda, 06. november 2013

Začetek

Najlepši prazniki v letu so tik pred zdajci, jaz pa čisto na začetku z voščilnicami. Korak po korak, pa bo šlo..... Seveda se nisem mogla upreti Tininim novim pogruntavščinam; tole je za začetek.


 Ena z napisom in trakcem, druga brez vsega, ampak malo drugačnih barv. Ti storžki so mi tako simpatični, da bi jih kar štempljala in štempljala....:):)


 

9 komentarjev:

  1. No, pa sem spet našla čudovita izdelka s Tininim Najlepšim parom :-) Res se da te krasne storžke in napise uporabiti na tisoč in en način :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako te razumem.Mene so tudi tej storžki čisto prevzeli. Zelo lepe čestitke si ustvarila. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, tako lepo je videti, kako si uporabila štampiljke! Obe sta mi zelo, zelo lepi. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  4. iii kako so luštne :-))
    Lepo si uporabila vejico in storžke!

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštni sta obe ...s tem Najlepšim parom je ustvarjanje res enkratno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta čudoviti in tole ozadje je prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudoviti voščilnici!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasni sta. Se pa tudi sama nisem mogla upreti Tininemu Najlepšemu paru :)

    OdgovoriIzbriši