petek, 22. november 2013

Praznične drobnarije No. 5


Če sem pri prejšnji uporabila kar nekaj plute, sem jo tokrat le ščepec, za dve zvezdici. Za dve sem uporabila lepenko, na košček lesa pa sem ju le odtisnila.


Za ozadje sem uporabila nežno rumen papir, na katerega sem odtisnila starinsko pisavo v sivi barvi, robove sem le rahlo osenčila. Za sredinski oval sem uporabila zvezdnat papir, ki je v resnici in ne pod lučjo, mnogo lepši kot je videti in vsebuje tudi rahle rumene tone. Vse skupaj pa ni videti prav zelo praznična, bolj spominja na kakšno galaksijo. 


V spodnjem desnem kotu sem odtisnila še napis iz Tininega kompleta, ki pa glede na velikost čestitke, žal izpade premajhen.


6 komentarjev:

  1. Zelo domiselno si uporabila zvezdice! Tole bom pa tudi jaz poskusila! Meni pa je včasih mali diskreten napis čisto všeč, pride pa motiv bolj do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je, barve in vse, napis se mi pa ne zdi premajhen, čisto paše k takšnemu motivu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s predhodnicama...napis je čist dovolj velik, celota pa prekrasna!! Super ti gredo tele božične....komaj čakam na nove!

    OdgovoriIzbriši
  4. Napis sploh ni premajhen. Osrednji motiv je čudovit. Lepo si se poigrala z zvezdicami :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa in zanimiva in zvezdice si zelo lepo razporedila po "nebu" :-))
    Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je zanimiva in čudovita. :)

    OdgovoriIzbriši