ponedeljek, 30. december 2013

Darilo ali naredi si sam

 Darilca za prijatelje; sestavine z receptom za piškote, ki jih bodo morali speči sami.


Pokrovčki so posuti  s snežinkami in pobleščičeni, pa sem jih na žalost pozabila slikati....:):)




In še zadnjič letos jih prijavljam v izziv na Craftalnici.

15 komentarjev:

  1. Super darilca in čudovito si polepšala kozarce!

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna darilca, lepo aranžirana.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama sem že podarjala tovrstna darila, a si me prekosila v estetski podobi. :) Zelo lepo!
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si okrasila super praktična darilca. Ideja s sestavinami za piškote mi je zelo všeč. Upam, da se je bom spomnila, ko bo potrebno :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super so tale darilca, tako vsebina kot embalaža! Se moram spomniti naslednje leto :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nekaj podobnega sem dobila letos in sem navdušena nad takšnim darilom.
    Tvoja so zelo lepo okrašena in verjamem, da so končni izdelki nadvse slastni.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo in praktično darilce. Zelo mi je všeč embalaža. Krasno si jih opremila. Srečno in ustvarjalno novo let. : )

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo okrašeno in praktično darilce! Ta ideja je super.
    Naj bo leto v katerega smo vstopili polno takšnih super idej, tako lepih izdelkov in naj se ti želje, da bi v krogu družine in prijateljev preživljala veliko lepih trenutkov, uresničijo. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ideja!! Krasno si okrasila, verjamem, da je bilo obdarjencem všeč.
    Zahvaljujem se ti za tvoje prijazne komentarje na blogu. Tudi jaz tebi in tvojim najdražjim želim vse vse dobro v letu 2014, lp:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau super darila, verjamem, da so bili prejemniki navdušeni....Všeč mi je kombinacija rjave in modre, s pikico rozike....in seveda zvezdice z bleščicami...času primerno...Res enkratno helena!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita darila in zelo lepo si se lotila božičnega izziva!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. O kako je to lepo.
    Hvala, ker sodeluješ na 98. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. :) super darilce.
    Tudi jaz sem letos mislila narediti podobno darilo za mojo sestro, ki je totalno leva v kuhinji, pa smo potem napekli toooliko dobrot, da je kozarček šel v pozabo :( ampak naslednje leto pa ga zagotovo dobi :))

    OdgovoriIzbriši