nedelja, 08. december 2013

Praznične drobnarije No. 10

Letos "me držijo" jelenčki. Tule sem se igrala in packala, pa malo zlatila. 


Namenoma sem pustila bele rogove, ampak zdaj vidim, da ni ravno najbolje. Jelen je izreza iz pikastega papirja, v tega pa sem vstavila drug, enobarven izrez jelena. Kar precej "navigacije" je potrebno, da se rogovje natančno usede v izreze. 
 




5 komentarjev:

  1. Vrlo lijepa čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Zlato, deče, jelen vse simbolizira prihajajoče praznike. se je splačalo potrudit, lepa čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Verjamem, da ni bilo enostavno spraviti rogov nazaj v izrez, ampak ti je dobro uspelo. Nič me ne moti, če so rogovi beli, vse je barvno usklajeno - le sneg manjka v ozadju, ko si slikala čestitko ;) Zaenkrat še nič ne kaže, da ga bomo prav kmalu dočakali ... Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Veliko dela si imela z jelenom. Zelo lepo se poda zlata barva na voščilnico. Krasna je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro ti je uspela navigacija :-) Nič ne moti, da so rogovi beli. Lepa voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši