torek, 10. december 2013

Praznične drobnarije No. 11

Pri nas je letos okrasje precej rogato. Motiv jelenčkov mi je tako zelo simpatičen, da se ga sploh ne naveličam, zato je nastal še eden malo bolj postaven....:):)


Tole blago se mi je zdelo ravno pravšnje, kot bi imel ošpice. Razrezala sem čisto novo, nerabljeno kuhinjsko krpo. Če povem po pravici, je bila že dolgo nazaj kupljena ravno s tem namenom - da jo enkrat, ko bo prilika, spremenim v kaj všečnega.
  

 Z ročnim šivanjem sem se tokrat prav zabavala, polnjenje rogov pa mi je dalo pošteno misliti. Še sreča, da je polnilo "simpatično" in se ga da pošteno nažokati. V naših ustvarjalnih trgovinicah ni nič kaj poceni, zato sem v Ikei kupila najbolj poceni vzglavnik in ga razparala, zdaj pa iz njega pridno jemljem. Mislim, da ga bom imela dovolj še za nekaj let....:):)


Barva je morda tudi malo jesenska, zato se bom z njim prislinila tudi v Craftalnico.




8 komentarjev:

  1. I, kako je simpatičen :-) Pašeju mu ročni šivi. Praktična punca si. Kuhinjska krpa in vzglavnik. Bravo! Moje živalice so tudi napolnjene s polnilom iz odsluženih vzglavnikov - opranih, da se ve :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj kak je srčkan...super! Se strinjam s tem, da imajo ustvarjalne trgovine preveč navite cene in da je včasih treba ubrat druge poti...samo domišljija je potrebna...lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja dobra ideja.Super si napravila ovog soba. A što se materijala tiče, svi mi kad tad potražimo zamjene za skupe orginale. :)
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiiii kako je simpatičen :).
    Hvala, ker sodeluješ na 96. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit jelenček! Lepo si ga sešila in nekdo ga bo zelooo vesel!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :-)) Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo, kakšen super jelenček. S pikami je prav nagajiv.

    OdgovoriIzbriši
  7. Pa iiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kok je lep, so se mi kar oči orosile ob njegovi simpatičnosti.Kako pozira, pravi maneken je.
    Hvala za idejo o polnilu, sem v teh dneh hotela narditi cevi za zaščito pod okni ( noro nam piha pod njimi), pa me je minilo ob ceni polnila :(.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, čestitke za top 3 v CRAFT-alnici! :) Noro dober je tale pikasti jelenček! Odlično si se znašla s krpo in polnilom. Upam, da polnilo ne bo trajalo še nekaj let in da imaš še kakšno krpo s simpatičnim vzorcem na zalogi - tale jelenček bi bil zagotovo vesel kakšnega bratca ;)

    OdgovoriIzbriši