četrtek, 12. december 2013

Praznične drobnarije No. 12

Saj sem že napisala, da je letos pri nas vse bolj v znamenju jelenčkov, pa naj si bo papirnatih, šivanih in še kakšna varianta bi se našla.....:):):)


 Ni ravno tipičnih barv za to obdobje leta, ampak meni je všeč. V resnici je kontrast med rjavo in modro izredno lep in ker je jelen iz bleščic je res pravi efekt. 


Vladka in Tina sta pripravili že 20# izziv Ko me inspirira. Mene je vzpodbudila Tina s svojo voščilnico, ki ima zelo rada bleščice.

5 komentarjev:

  1. helenita, lepa je! veš, pri nas je pa letos vse bolj nekako v znamenju angelčkov.
    kdaj pridi spet na kavo na dolenjsko!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je in jelenček izgleda fantastično v tej svetleči barvi :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Rjavomodra kombinacija je meni zelo všeč. In tvoj jelenček v zimski pokrajini je tako kjut.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti tvoji jelenčki so vsi po vrsti čudoviti in simpatični :-) Tale z bleščicami je zadetek v polno. Super barvna kombinacija. Tina nas je kar pošteno okužila z bleščicami :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, predivno. Ne volim ni plavu boju ni šljokice, ali ovo izgleda jako lijepo.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši