nedelja, 15. december 2013

Praznične drobnarije No. 14

Embosiran bel papir z novoletnimi motivi. Barvanje tega mi nekako ne leži ali kakor je Moi zapisala, "ne vem kaj bi s tem". Zato sem se odločila, da nič kaj dosti ne spreminjam in čaram po teh motivih, ampak le malo dodam....

Še najbolj "bogati" sta prvi dve, ostale imajo dodano le kakšno malenkost. Kako se vam zdi?














10 komentarjev:

  1. Lepo si naredila, sploh prva se mi zelo dopade. Vidim, da jih ni potrebno barvtati, pa nastanejo prav lušne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mater si pridna Helena….ti zavidam, jaz sem ravno ugotovila, da nimam nič iz rok za dat…..Voščilnice so krasne…vsaka po svoje….še posebno so mi všeč jelenčki (iz prejšnjih objav) in zvezdnate…..

    OdgovoriIzbriši
  3. super idejo si mi dala...jaz imam en kup foldrejev ampak barvanje tudi meni ne gre. ti si lepo pokombinirala z ostalimi dodatki in izgleda čudovito

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole mi je pa zelooo všeč! Čisto preprosto, pa tako učinkovito. Težko bi izbrala zmagovalko :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vrlo su lijepe sve, ali prve dvije mi se posebno dopadaju.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo luštkane prav vse!
    Prva s snežinko pa se mi najbolj dopade :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Oh kako je prva lepa! Krasno si sestavila snežinko. Tudi vse ostale so lepe, dobro si uporabila embosirne srajčke.
    Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse so krasne, ...... ker si pokazala celo serijo, bi med njimi izbrala prvo :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. No vidiš, da gre :) Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši