torek, 03. december 2013

Venček

Letos je videti takole, čisto brez kiča in bleščic. Osnovo sem kupila, ker sama ne znam spletati venčka, ampak enkrat se bom naučila tudi to...:):) Menda je iz iglavca, ki se sploh ne osipa, bomo videli če je res tako.


Jelenčka sem sešila sama, ročno, ker se še vedno bojim šivalnega stroja. Bogsigavedi, če kje obstaja kdo, ki bi me odrešil začetniških muk.Pritrdila sem ju z žico, ravno tako spodnje trakove.


 In še od blizu.



 Uživajte v teh mrzlih, a vseeno lepih, sončnih dnevih.


12 komentarjev:

  1. Meni sta ta ročno sešita jelenčka zelo všeč. Venček pa je enostavno lep :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ročno zašita jelenčka imata svoj čar:), zelo lepo prideta do izraza na venčku, in ja res se to smrečje ne uspilje, LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep venček in jelenčka sta krasna :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, zelo :). Ravno zato, ker je tako natur :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav lep je...in jelenčki so tako luštni. :

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako čudovit venček krasi vaša vrata. Zelo, zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, čestitam! Na mojem blogu te čaka bonbonček. Prosim sporoči mi svoj mail oz. naslov.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen venček. Všeč mi je, ker na njem ni preveč vsega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jelenčka sta naravnost čudovita...te pa občudujem, da se takole spravljaš šivat vse na roke...pridi kaj k meni ti posdoim mašino za kako urco :)...

    OdgovoriIzbriši