četrtek, 26. december 2013

Voščilo


 
Ob zaključku leta ponavadi naredimo zaključke za leto, ki odhaja in nove načrte za prihodnje leto. No, sama ne sodim ravno sem, kljub vsemu pa se vam želim zahvaliti za vse vaše komentarje, vzpodbudne besede, lepe misli in še in še, ki jih pridno zapisujete pod moje objave. Tudi jaz vas z veseljem spremljam, kljub temu pa mi vsake toliko časa kaj uide. Ne obljubim, da bo v prihajajočem letu kaj bolje, obljubim pa, da se bom trudila.


Predvsem si želim, malo več časa za sebe, moje najbližje in prijatelje, da bi ga lahko preživeli kar se da prijetno in lepo.
 

Vam drage blogerske prijateljice pa želim, da bi se vam izpolnila vsaj ena velika želja od mnogih, ki jih nosite v svojem srcu. Skozi vse leto naj vas spremljajo drobne vsakdanje srečice, ki ogrejejo srce in duha. In naj vam ustvarjalna muza stoji ob strani in trosi zvezdni prah neskončnih idej.


Lepe praznike in srečno ter pogumno leto 2014.


8 komentarjev:

  1. Lepo si zapisala Helena. Lepe praznike tebi in tvojim najdražjim in naj se ti v prihajajočem letu 2014 uresniči tvoja želja, da boš našla več časa zase, tvoje najbižje in prijatelje... Pa SREČNO 2014!
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  2. lepe praznike tudi tebi in tvojim.....ja ja pa naj nam Božiček in dedek Mraz prineseta več časa za sebe

    OdgovoriIzbriši
  3. Upam, da si preživela lep Božič :-))
    V novem letu pa ti tudi jaz želim vse dobro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala in tudi tebi vse lepo v novem letu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, hvala za voščilo in lepe želje. Tudi tebi želim, da bi se ti uresničila kakšna skrita želja. Mirno in toplo tebi in tvojim dragim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, kako lepo si zapisala tole voščilo :-) Naj ti bo novo leto takšno, kot si ga želiš!

    OdgovoriIzbriši
  7. Helena, hvala.
    V letu, ki prihaja tudi tebi želim polno sreče, uspehov, zdravja in še veliko ustvarjalnih idej.
    Na kavici se dobiva po novem letu :). Lp

    OdgovoriIzbriši