nedelja, 05. januar 2014

Akrilno igranje

Dobila sem "nalogo", naj bo risba z akrilom. se mi je kar stemnilo, saj ne znam risat. Pa sem vzela šablono, izrezala cvet in ga gledala in gledala in gledala. Potem  sem poskušala risati kar na risalnem listu, tako za probo in je še kar šlo.   Potem sem vzela malo trši bel karton, tokrat je šlo pa zares.
Slika na kartonu bo šla v roke naročnici, probno pa sem uporabila na voščilnici.

 




Različna osvetlitev (enkrat ležeče, drugič pokončno) pošteno spremeni barvne odtenke. Ležeče so bolj pristnih barv.




11 komentarjev:

  1. Odlična ideja s šablonom. Vrlo lijep konačan rezultat.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se zdi, da ti je super uspelo in saj veš, vaja dela mojstra ;) všeč so mi tudi barve, ki so prav zelo pozitivne in pomirjajoče. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si se dobro znašla s šablono, čeprav verjamem, da mi zdaj zmogla že tudi brez nje... :). Čudovite barve si izbrala1

    Sem pogledala malo tvoje objave za nazaj, pa sploh nisem mogla verjeti, koliko sem jih zamudila! Prav vse so ČUDOVITE in nekaj posebnega. Všeč mi je ideja, ko nekomu podariš recept in si naj piškote speče sam...hahaha.

    Vse dobro v novem letu ti želim Helena! Naj bo SREČNO, USPEŠNO, prepleteno z veliko prijetnimi resenečenji!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si se znašla in dobro ti gre od rok.

    OdgovoriIzbriši
  5. Helena, tole ti je odlično uspelo, sploh voščilnica z mixed media pridihom mi je zelo všeč! In še krasna barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. ha ha ha a ti nam mal bučke prodajaš da ne znaš risat???
    čudovito ti je uspelo!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si se znašla s šablono in končni rezultat je zelo lep in nekaj posebnega. Kdo pravi, da ne znaš risati? :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, nekaj posebnega in res ti je uspelo! Oboje je čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ti je uspelo. Zelo mi je všeč ideja in motiv in barvna kombinacija in kako si posvetlila z belo barvo. Krasen par si ustvarila. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super slikici in prav dobra ideja, da osnutek uporabiš na voščilnici :) Nikar se ne sekiraj, ker si si pomagala s šablono. Ogromno ustvarjalk, za katere ne bi nikoli pomislil, si pomaga s šablonami in štampiljkami, bistveno pa potem vendarle dodajajo s čopičem in barvo, senčenjem..

    OdgovoriIzbriši