sobota, 18. januar 2014

Inspiracija in kanček ljubezni


 Pri Tini in Vladki so tokrat v igri kuvertice in čipka. Naredila sem dve majhni  kuverti s tagci. Uporabila sem eko karton, ter kombinacijo bele in rdeče barve, pa nekaj srčkov. Ljubezen bi v januarju radi videli pri Ustvarjalnem dotiku. Na kuverto sem odtisnila še ljubek Tinin napis "samo zate".






Prijavljam jih na izziva:
- Ko me inspirira #21 pri Tini in Vladki - Ups, tole sem pa že zamudila.....:):)
- Januarski izziv 2014 pri Ustvarjalnem dotiku

15 komentarjev:

  1. nežno in kjut.....kot nalašč za prihajajočega valentinčka

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne čestitke z ujemajočimi kuvertami :) Za prijavo na izziv pri Ustvarjalnem dotiku bi na izdelku morali biti vsaj 3-je izdelki iz trgovinice...žal zato ne ustreza. (Barbara iz Ustvarjalnega dotika)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, primojdunaj, to sem pa čisto spregledala. Po premisleku....uporabljena je embosirna srajčka z motivom lesa (mali eko srček) in šablone z motivom srčkov. Več pa ne. Nič zato, bom pa drugič bolj pazljiva....:):)

      Izbriši
  3. Čudovito si tole skombinirala in kompletka izgledata čudovito :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepi kompletići.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim, da je ljubezen v zraku. Lušno.

    OdgovoriIzbriši
  6. I, ti srčki so mi pa zelo všeč. Zelo lepo si tole sestavila :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako krasna, čisto posebna kompletka, super si tole sestavila, zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe čestitke si naredila v stilu CAS ( Clean and simple) - so mi zelo všeč!
    Lep pozdravček
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna kombinacija. Kje pa si dobila eko karton? Reciklaža ali si ga kupila? Jaz sem že dolgo v lovu pa ga ne najdem.

    OdgovoriIzbriši