sreda, 22. januar 2014

Kavalirski krokodil

Ko sem nazadnje uporabljala akrilne barve, sem jih količinsko malo preveč stisnila iz tube. Ker se ne sme nič metati stran, sem zeleno pobarvala več kartona, kot je bilo potrebno. Narisala sem še modre rožice, jih obrobila z belo barvo in zadevica je postala že bolj sprejemljiva.


Iz mega nagrade sem uporabila odtis krokodila in mu v velika usta zataknilo rožico, kar tako, po kavalirsko.


Osnovo sem še malo obrobila s črnim robom, dodala washi tape in bele ostanke izrezkov (meni delujejo kot valovi).

 Na koncu sem se še malo  poigrala z napisom, ki sem ga s spenjačem pritrdila na osnovo. Pa je...:):)




4 komentarji:

  1. Odlično. Jako mi se sviđa. A ovaj krkodil je bas fora.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  2. super voščilnico si naredila. osnovo si zelo dobro pobarvala, rožice pa prav fajn notri pašejo.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je! Krokodilček je res simpatičen. Všeč mi je, kako domiselno si pritrdila napis. Pa je res škoda metati vstran preveč barve ali pa kakršnih koli odrezkov. Vedno pride prav :-)

    OdgovoriIzbriši