ponedeljek, 06. januar 2014

Kolaž

Ste že kdaj delali kolaž, razen tistega pri likovnem pouku v osnovni šoli. Obvezno smo morali na začetku šolskega leta kupiti mapo z barvnimi kolaž papirji, potem pa je bilo odvisno od učitelja kolikokrat je prišel na vrsto. Pri nas ga že ni bilo prav veliko. Trgali smo liste in jih lepili na risalni list, motiv je določil učitelj, tu pa se je tudi nehala vsa ustvarjalnost.

Tokrat pa sem v kolažkanju prav uživala, še posebej, ker je zunaj padal dež in kot bi rekla babica, je bilo vreme, ki še za šivanje ni.


Slika je precej velika, približno polovica risalnega lista. Ozadje sem naredila z Gelli Art ploščo in akrilnimi barvami. Potem se izbrala nahrčkane ostanke papirčkov in naredila spodnje črte (poden)..:):) Izrezani motivi so iz starega, uporabljenega in odpisanega notesnika. Uživala sem v izrezovanju in sestavljanju slike.


Bolj ko sem dodajala stvari, bolj mi je bila všeč. Na ta način se da koristno uporabiti marsikateri papirček....):), predvsem pa mi je ugajalo, ker zadaj ni naročnika in nisem razmišljala ali mu bo všeč. 




Zakaj so skodelice pod streho in metulj na glavi nimam pojma, ampak tako mi je všeč. Pa vam?



Danes je tema ustvarjalk, ki bodo vsak dan v letu objavile eno fotko (jih spremljam), POZABLJEN. Tudi tale kolaž bi sodil v to temo, ampak se jim ne bom pridružila, raje bom občudovala njihove vsakodnevne objave.

14 komentarjev:

  1. Tale tvoj kolaž pa je tako pozitiven, da se prav čuti iz njega, kako si uživala pri ustvarjanju! Res si si dala duška in nastal je čudovit izdelek. Nič ne motijo skodelice pod streho :-) Vse paše skupaj. Tudi barve so super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauuu Helena, tale tvoj kolaž je fantastičen...prav nič šolski...sem morala slike povečati, da sem si bolje ogledala umetnijo....le nadaljuj kreirati s srcem, dobro dene za dušo....lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan kolaž si napravila. Super si spojila sve zajedno.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tvoj kolaž!
    Lepo si ga sestavila in dodala krasne elemente :-))
    luštno in lepo

    OdgovoriIzbriši
  5. WOW, se vidi, da si delala z užitkom in nisi razmišljala kaj je "prav" in kaj ne. Kje pa piše, da skodelice ne morejo biti na strehi in metulj na glavi. Všeč si mi take spontane stvari, ki sproti nastajajo z ustvarjalni pridihom.
    S tistim o vremenu si me pa nasmejala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Skodelice so pod streho zato, ker je kuhinja v zgornjem nadstropju. Metulj je na glavi zato, ker so misli dekleta že odprhutale proti daljnim krajem, kamor se ravnokar odpravlja z lepo potovalko v rokah ;) Vsaj jaz takole vidim tvoj kolaž. Krasno si ga sestavila! A lahko vprašam, kaj je to gelli art plošča?

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja, to je tole
    http://helenitinedrobnarije.blogspot.com/2013/06/smrkelj-plosca.html. Če boš na spletu iskala pod originalnim nazivom, boš našla marsikaj. Meni je luštno pacati s tem, ampak sem še vedno čisto premalo korajšna...:):)

    OdgovoriIzbriši
  8. O,kok je dobr, pa koliko enih detajlčkov!

    OdgovoriIzbriši
  9. Mega je...absolutno fantastičen. Vsega je po malem od retroja do shabby chica. Jaz bi mogoče dodala še napis "Sladko doma kdor ga ima"... tako nekako vidim celoto. :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Zanimivo ustvarjanje in zelo lep končni izdelek. Bravo! Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. oho, tole je pa strašno zanimivo. še nikoli nisem počela tega, tebi je tole neverjetno uspelo. čestitam! lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooo, kako živahen, pisan, lep kolaž! Ne, kaj takega v šoli nismo nikoli počeli, kot praviš, kolaž papir se je običajno nabiral v omari in ob koncu osnovne šole ga je bil že lep kup :))

    OdgovoriIzbriši
  13. hudo dobra odtrgana slika.....škoda da je velika. prav nobel voščilnica bi lahko bila ;)

    OdgovoriIzbriši