sreda, 29. januar 2014

Liebster nagrada - 2x in Gorjuška

Uh, tale igrica se je popolnoma razplamtela. Izbrana sem bila kar z dveh strani, pri chez - moi  in Martini. Hvala za zaupanje.

Preden povem kaj o sebi in odgovorim na zastavljena vprašanja pokažem še tole ljubko deklico, ki se ziba v senci češnjevega drevesa.







Tako, zdaj pa na delo. Uh, težka bo....

Dejstva:
- vrže me iz tira, če se dan ne začne po ustaljenem ritualu,
- osrečujejo me majhne vsakdanje srečice, ki se zgodijo čisto nepredvideno,
- uživam v svojih drobnarijah,
- zelo me izpolnjuje preživljanje prostega časa v prijetni družbi,
- rada poklanjam drobna darilca,
- ne maram "japajapalic",
- rada dobro jem,
- neznansko so mi ljuba potovanja v daljne dežele, kjer ni turistov,
- uživam z vetrom v laseh in polnimi jadri,
- še vedno sem zaljubljena v knjige.

Odgovori Chez-moi:

1.) Kateri je tvoj najljubši materia pri ustvarjanju?
Papir in blago.
2.) Katera je tvoja najljubša tehnika pri ustvarjanju?
Barvanje z distressi in akrilnimi barvami, embosiranje.
3. Katero orodje najraje in najpogosteje uporabljaš pri ustvarjanju?
Zelenega hroščka, rezalne šablone in Gelli art ploščo.
4.) Katera ustvarjalka (ustvarjalec) te je najbolj navdihnil?
Nimam pojma, od vsakega pa kaj poberem.
5.) Kateri blog se ti je najbolj vtisnil v spomin?
Anina papirčkalnica.
6.) Kateri blog si najprej obiskala?
Če me spomin ni izdal Janjin- Ustvarjalnica Jaal.
7.) Koliko časa že pišeš svoj blog?
3 leta.
8.) H komu bi rada šla na delavnico?
K  Janji (Ustvarjalnica Jaal), Vladuški (Ustvarjalna skrinja), Ani K. (Anina papirčkalnica).
9.) Kaj največkrat izdelaš?
Voščilnice.
10.) Za koga izdeluješ svoje umetnine?
Znance, prijatelje, svojce, sodelavce, predvsem pa za svojo dušo.
11.) Po kom se zgleduješ?
Nikomer, ampak če kje najdem kaj kar mi sede, skušam vnesti v svoje izdelke.

Odgovori Martini:

1.) Katera tehnika pri mojem hobiju me najbolj fascinira?
Odgovor najdeš že v prvem sklopu odgovorov pod tč. 2.
2.) Kaj me je napeljalo na to, da se ukvarjam s tem hobijem?
Brskanje po Otoku zakladov in občudovanje čudovitih izdelkov. Pa je kliknilo:"To bi pa tudi jaz."
3.) Ali bi hotela, da je moj hobi tudi moja služba?
Ne, služba mi kar odgovarja, poleg tega bi morala potem poiskati drug hobi hahahaha...
4.) Prodajam svoje izdelke ali jih delam samo zaradi zadovoljstva?
Ne prodajam, če jih že kdo želi jih raje poklonim, sicer pa jih delam iz čistega zadovoljstva.
5.) Ustvarjam vsak dan ali samo takrat, ko sem razpoložena?
To drugo. Če nisem razpoložena ni navdiha, če ni navdiha je katastrofa.
6.) Kaj bi delala, če se ne bi ukvarjala s tem hobijem?
Brala knjige in zganjala več fizične aktivnosti v naravi. Mislim pa, da bi se našlo še marsikaj.
7.) Kje preživim največ prostega časa?
Nimam pojma, povsod me je dovolj.
8.) Kje najdem inspiracijo za svoje izdelke?
Na drugih blogih, v naravi in kakšni knjigi.
9.) Kaj bi se želela še naučiti?
Šivati s šivalnim strojem, kvačkati, delati dobre fotografije, bolje mešati in kombinirati akrilne barve, ......
10.) Kava ali čaj?
Kava.
11.) Tvoje najljubše barve?
Zelena in naravne barve zemlje, kombinacija barv pa "južna amerika".

Poiskati blogerke, ki jih nagradica še ni doletela je skoraj nemogoče, zato bom udarila kar na slepo:
http://www.tanyashandmade.si/,
http://papiart-simko.blogspot.com/,
http://malorujaskrasainsekej.blogspot.com/,
http://anja-drobtinice.blogspot.com/,
http://tanja-lightwithin.blogspot.com/,
http://rilcekinkljuncek.blogspot.com/,
http://carovnijezmalekmetije.blogspot.com,/
http://soulsanctuaryblog.blogspot.com/,
http://anina-papirckalnica.blogspot.com/,
http://zivckinapaso.blogspot.com/,
http://www.najlepsi-par.si/.

In za finiš še moja vprašanja:

1. Kdaj raje ustvarjaš, zjutraj ali zvečer?
2. Kje najraje nakupuješ ustvarjalni material?
3. Kaj meniš o recikliranem materialu za ustvarjanje?
4. S katero ustvarjalko, ki je ne poznaš, bi se želela spoznati?
5. Gore ali morje?
6. Torta ali piškoti?
7. S čim se najraje razvajaš?
8. Hlače ali krilo?
9. Tvoja najljubša cvetlica je? Zakaj?
10. Pesem, ki jo najraje prepevaš?
11.  Jagoda ali češnja?


Jeeeee, uspelo mi je. Tole je megalomanski projekt in upravičeno lahko dvomimo, če je to res nagrada ali bi lahko rekli kaj drugega....:):)





17 komentarjev:

  1. Helena, čudovito gugajočo se deklico na ljubki voščilnici si izdelala.
    Hvala ti tudi za nagrado, z veseljem bi odgovarjala, če bi mi čas dopuščal, tako pa še tiste nujne stvari tlačim v teh 24 ur, tako da prosim ne zameri, mi ne bo zneslo nadaljevati.
    Lepo te pozdravljam:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tanja, kaj bi zamerila...:):) Dela s to nagradico je res veliko in te popolnoma razumem. Bodi lepo!

      Izbriši
  2. zelo je luštna in hvala za nagrado, ne vem pa če bom našla čas (nova služba) za odgovore ;) LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Helena, z velikim veseljem pogledam na tvoj blog, ker so mi tvoji izdelki všeč. Danes sem se pa kar malo zamislila. Tale "nagrada" je čisto preveč. Hvala, ker si se spomnila name, ampak kaj več kot objavo in zahvalo na svojem blogu ne bom uspela realizirat. Bodi lepo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale gugajoča deklica je čisto pravi cukerček :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hehe, nagrada ali kaj drugega? :) Tudi jaz sem se kar namučila. No, me je pa cel ta cirkus vsaj še do kakšnega novega lušnega blogca pripeljal. Recimo tvojega ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je čestitka. A da nagrada zahtjeva puno vremena to je istina.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo, zelo lepa in simpatična voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za nagrado, se strinjam s tistim komentarjem na koncu ...

    Deklica na gugalnici je zelo lepo pobarvana in se krasno poda z ozadjem, čeprav meni je najbolj padel v oči tisti ozek valovit rob spodaj in na vrhu - zelo lepo poudari osrednji motiv in ga hkrati poveže z rdečim ozadjem. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena čudovita voščilnica, super nbarvna kombinacija in vidimda ti gre barvanje res super od rok...bi jaz morala k tebi na delavnico!! hvala za nagradico in v čast mi je, da bi šla k meni na delavnico...veš, da si vedno dobrodošla!

    OdgovoriIzbriši
  10. Najprej se ti zahvaljujem za nagrado. Storila bom, kar bom uspela narediti, saj nadaljevanje nagrajevanja zahteva kar nekaj časa.
    Vidim, da si pridna ustvarjalka. Čestitam.
    Lp, Ljuba

    OdgovoriIzbriši
  11. Voščilnica je tako luštna. Zelo mi je všeč izbira barve in postavitev. Pa pobarvala si jo tudi lepo.
    To o delavnici mi je v čast in veselje, hvala. Lepo bodi, Janja

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh kako mi je všeč tale tvoja voščilnica, prekrasna je! Barve, motiv, postavitev, vse štima :) A ni super tale stitched journaling card od Lawn fawn, zelo uporabna šablona ;)

    OdgovoriIzbriši