sreda, 15. januar 2014

Mega nagrada

Spet se vračam čisto na začetek leta, ki se je začel nadvse srečno. Ne vem kdo je imel prste vmes, ampak bila sem izžrebana v spletni trgovini Mavelu.com, ker sem očitno v decembru pridno zapravljala. Prejela sem praktično nagrado v vrednosti 100 Eur. Ko sem se našla med izžrebankami, me je skoraj kap, zato vam nagrade toliko časa nisem pokazala. Sem morala priti malo k sebi......



Kako me srbijo prsti, zmanjkuje mi časa, ampak vse pride na vrsto.



Ker je nagrada res konkretna, se želim še enkrat zahvaliti Marini in njeni celotni ekipi.

12 komentarjev:

  1. Madonca! Tole pa je nagrada in tri četrt :-) Dobro si se založila z ustvarjalnimi pripomočki :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, sve čestitke na nagradi. Uživaj u njoj.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, čestitam,! vem, da boš tole s pridom porabila in da bodo nastale same krasote.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. ISKRENE ČESTITKE Helena! Želim ti veliko užitka ob ustvarjanju :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. WooooW tole ja ta res mega nagrada!
    Bravo ti in Marina :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitam! Veliko veselja ob ustvarjanju ti želim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitke, zdaj pa le hitro na delo :) no, mislim ustvarjat :)

    OdgovoriIzbriši
  8. O srečnica:)), čestitam! Uživaj ob ustvarjanju, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow...to pa je slasten zalogajček. Čestite... :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Super! Vesela sem zate in čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam Helena, super nagrada! Sploh Lawn Fawn šablone s šivi, meni so top :)

    OdgovoriIzbriši
  12. O ti srečnica, si imela še 1x na obisku Božička ;)

    OdgovoriIzbriši