ponedeljek, 13. januar 2014

Novo leto - 2.

V eni prejšnjih objav v letošnjem januarju sem zapisala, da bom spremljala vsa novoletna praznovanja na zemeljski obli v letošnjem letu.
Danes je gwaunsko in vzhodnopravosalvno civilno novo leto. Prvega  praznujejo v dolini Gwaun v Walesu, drugi je "tradicionalno" novo leto po julijanskem koledarju in ga praznujejo predvsem v Srbiji, Bosni in črni gori.

Novo leto vedno povezujem s snegom in mrazom, žal pa letos o tem ne duha ne sluha. Zato pa malo pomladi...:):)








7 komentarjev:

  1. uau ko lepo Telohi! Jah se vidi, da je zima, a ne :P LP

    OdgovoriIzbriši
  2. uh, tale zadnja fotka je pa res super. Meni čisto pašejo trenutne temperature.. vem pa, da narava rabi mraz.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo si pofotkala teloh! Pa naj bo pomlad :-) Hvala za informacije o praznovanjui novega leta po svetu.

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepa fotka!
    hvala za informacije.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše vsem, ki praznujejo, pa tudi tistim, ki ne. Si me pa s to temo spomnila na obdobje, ko nisem podrla smrekice cele 3 leta, nakar sem ugotovila, da mi zmanjkuje prostora-sedaj je pa sploh nimam več.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je čisto pomladno. Upam, da nas zima ne obišče pomladi ;)

    OdgovoriIzbriši