sobota, 25. januar 2014

Vrabec

Končno ga imamo vsaj za vzorec, če ne kaj več. In ko pade sneg je potrebno poskrbeti tudi za lačne ptice. Ko sem zadnjič barvala motiv ptice v snegu, so me ptice čisto prevzele. In sem se odločila, da pobarvam še kakšnega, tokrat vrabčka.



Celotna voščilnica je v rjavih tonih. Dodala sem malo papirčkov, nekaj perja, malce čipke in nekaj pozlate.


 Napihnila sem mu trebušček in ustvarila 3D učinek.


 Ker je vrabček naš vsakdanji spremljevalec, ga pogosto sploh ne opazimo. Mislim, da si zasluži pozornost, zato sem mu nadela krono, tako v obliki odtisa, kot tudi čipke.


V tokratnem izzivu Izazovi i slatkiši želijo monokromatsko čestitko, zato se mi zdi tale kot nalašč za tja.

13 komentarjev:

  1. Helena tale tvoja vrabčkasta je prekrasna...vse mi je všeč od vrabčka do različnih slojev, ki si jih dodala! Barvanje ti gre super, barvna kombinacija celotne voščilnice je pa itak po mojem okusu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je lijepa čestitka. i boje mi se jako sviđaju. A vrabac je presladak.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako krasno si jo sestavila in tvoj ptiček je carski. Zeeelooo všečna. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna čestitka, toliko detailov in ta vrabček je res pravi kraljiček.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tale tvoj vrabček je res pravi mali kraljiček :-) Zelo lepo si kombinirala dodatke. Všeč mi je, kako si jo sestavila. Rjavi toni pa delujejo zelo toplo.
    He, he, pa vidim, da si pometala po blogu :-) Zelo pregledno imaš urejeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. čudovito si skombinirala vse skupaj, krasna voščilnica in seveda v mojih najljubših tonih.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. rasna voščilnica....zelo vintage :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Svrati do mog bloga, čeka te nagrada.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  9. Skočite do mog bloga! Čeka vas nagrada!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je, mene s ptički takoj osvojiš :) Všeč mi je, da si vrabčku dala kronico, čeprav se v naši ptičji hiški prav nič kraljevsko ne obnašajo, semena razmetavajo naokrog kot za stavo :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je. Lepo pobarvan vrabček. Tudi barve so čudovito vintage. Zelo všečno.
    Super, da si se nam pridružila na Izazovi i sladkiši.

    OdgovoriIzbriši