nedelja, 09. februar 2014

Easel voščilnica

Moja prva easelka. Prav zabavno je bilo in mislim, da bo kmalu "padla" še kakšna. Za par, ki se je ravnokar preselil v svojo čisto novo hiško.
Tokrat malo več fotografij, ker je veliko malih detajlov...:):)

















Izzivi:
Izazovi i slatkiši; Jedno srce
Ko me inspirira #22; Valentinovo

16 komentarjev:

  1. Vrhunska je! Super si pritrdila ključek :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je. Jako lijepa kombinacija boja i detalja.
    LP, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa in krasni dodatki.čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe barve in luštni dodatki. Ključ je prav zanimiv.

    OdgovoriIzbriši
  5. prečudovita je!, krasne barve!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je veliko detailov, ampak še sreča, da si vse lepo ujela v objektiv.
    Krasna je.

    OdgovoriIzbriši

  7. Zanimive tehnike in barvna kombinacija, dodatki in kompozicija...vse skupaj seveda zelo všečno…upam, da nas presenetiš še s kako podobno :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow Helena...noro mi je všeč. Super si skombinirala vse te tehnike in detajle... vsega je ravno dovolj. Res je krasna. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je. Zelo so mi všeč detajli in le preiskusi se še kdaj v "easel" voščilnicah, ker ti je odlično uspelo.
    Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši.
    Keti (DT)

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, tale mešana tehnika ti gre res odlično od rok! Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super voščilnica v zanimivi barvni kombinaciji :).

    OdgovoriIzbriši
  12. OMG kok mi je pa ta huda!!! Ogromno dela, prečudoviti detaili.

    OdgovoriIzbriši
  13. ooo kako čudovito čestitko si naredila! Všeč so mi vsi detajli :-))
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši" !

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj, Helena...spet si čeljust zapiram. Uau! Kako zelo je lepa...res si mojstrica za detajle, barve in postavitev. Hvala še enkrat!

    OdgovoriIzbriši