ponedeljek, 24. februar 2014

Malo pomladno

Malo že diši po pomladi, tudi v mojem kotičku.
Ozadje sem naredila s šablono in belo strukturno pasto, ki sem ji dodala oranžno distress polnilo.


Rože sem barvala z enako distress barvo in jih zmečkala za bolj retro videz.


V izrez sem le rahlo toplotno embosirala napis Vse najboljše. Tako in je za gospo, ki je nora na oranžno barvo in bo zopet vrgla eno leto čez ramo, tako, čisto za šalo.


Izzivi:
Izazovi i slatkiši: Proleče izza čoška

12 komentarjev:

  1. O Helena, kako je tole lepo! Rože so mi ful všeč, pa kako si naredila ozadje, struktura izgleda kot kakšen star zid, všeč mi je, ker ni enakomerne barve - krasno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno ozadje si naredila in celotna voščilnica je super izpadla.

    OdgovoriIzbriši
  3. This is so pretty! I LOVE the fun way you highlighted the sentiment and I adore those gorgeous flowers! HUGS and hope you have a great rest of the week! I hope you hop over to my blog (On a Stampage), too--I've got blog candy! :) Mynn xx

    PS: I hope you link this up with us at House of Cards, too! It fits our challenge perfectly! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je tole ustvarjanje s šablonami in pastami ter distresi. Zelo lep učinek. Voščilnica je perfektna!

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovito voščilnico si naredila in prepričana sem da bo splavljenka navdušena

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf, kok je dobra! Ta pasta res naredi en poseben učinek, nisem še poskusila, zgleda fenomenalno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito ozadje in barvna kombinacija. Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši.
    Keti (DT)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala, ker si se nam pridružila s svojo čudovito pomladno voščilnico pri "Izazovih i Slatkiših" :-))
    Lepe rožice si naredila!

    OdgovoriIzbriši