četrtek, 27. februar 2014

Pet za 50

Pet rožic za 50 let na easel voščilnici.. Ozadje je senčeno z Distress blazinicami.




 Takole je videti zložena.




Pet rožic na darilu, ki sodi zraven.




Narejene so iz paus papirja; spodnje 4 plasti cvetnih listov zgornja je embosirana in izrezana ročno. Perlice lepo prekrijejo lepilo.



Izzivi:
Izazovi i slatkiši; Proleče izza čoška.

14 komentarjev:

  1. uf uf sem ostala brez besed....lahko samo rečem...kakšna eleganca. zelo zelo lepa voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau Helena, kako lepe rožice si ustvarila, krasne so, krhke in delujejo tako nežne, zelo so mi všeč.Voščilnici pridajo obilje, easel oblika posebnost, efekt živosti pa ti je uspel z barvami in krasnim senčenjem. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. predivna je!
    jako lijepi cvjetiči!!
    stvarno je predivna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Te rožice so pa tako lepe, da sem ostala brez besed in s čeljustjo do tal. VAU! Voščilnica in darilce sta čudoviti. Pa še v moji najljubši barvi! Temu jaz rečem eleganca.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno darilo in čestitka, samo rožice pa dajo vsem piko na i. Zelo lepe so in se tako lepo svetlikajo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oooo...kako bogata in polne energije je ta prekrasan čestitka. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Rožice so tudi meni najprej padle v oči. Eleganca prve klasse! postavitev in izvedba pa fenomenalni :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastične rožice ♥. Zelo lepo si vse naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Se strinjam z zgornjimi komentarji, te rožice so res nekaj posebnega! In celotna voščilnica tudi, zelo mi je všeč kombinacija živih barv z belo.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako prelepe rožice! Le, kako ti uspe nekaj tako tankega in drobnega izrezat in skupaj zlepit. Čudovite so!

    OdgovoriIzbriši
  11. Všeč mi je ozadje in (ne boš verjela) rožice...lepa, bogata, dobitnica pa bo nadvse srečna!

    OdgovoriIzbriši
  12. Še ena luštna pomladna. Rožice so super in tudi ozadje si lepo pobarvala.
    Hvala, ker se igraš z nami na Izazovi i sladkiši.
    Keti (DT)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala, ker si se nam spet pridružila s svojo čudovito pomladno voščilnico pri "Izazovih i Slatkiših" :-))
    Tokrat so rožice še boj čudovite!

    OdgovoriIzbriši