sobota, 01. februar 2014

Rjavo - modro

 Rjavo - modri toni, suho in vroče embosiranje, 3D izgled.


Prikupno cvetje


 in bogat okvir. Za gospo, ki praznuje že mnogo let, na okroglo, a se z njimi ne strinja, zato ni številke..:):)


Izziv:
Craftalnica; # 100 Okroglo praznovanje.

14 komentarjev:

  1. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Saj vem, da se ponavljam, samo modrorjava kombinacija mi je strašansko všeč. In ta tvoja voščilnica tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimiva kombinacija. Meni rjava in modra ne pašeta skupaj, vendar je tebi to čudovito uspelo :). Verjamem, da je slavljenka zadovoljna.

    papa

    OdgovoriIzbriši
  4. Rjavo modra kombinacija mi vedno deluje zelo elegantno. Tudi tvoja današnja voščilnica je bogata in elegantna. Rožice so res porikupne. Hi, hi, mislim, da se še marsikdo ne strinja s svojimi leti :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Uff.predobra je.Jako dobro iskombinirane boje.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Uf kako si dobro embosirala okvir v dveh barvah, super izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  7. meni je ta barvna kombinacija tako lepa.....zelo šik voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  8. krasna barvna kombinacija! lepa čestitka.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Voščilnica je čudovita. Barvna kombinacija ji izredno paše.
    Hvala, ker sodeluješ na 100. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Wauuuuuuuuuuu, noro nora lepa je. super si skombinirala barve in rožice .
    Hvala, da se igraš z nami v 100ti Craft-alnici, Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Lepa, všeč mi je, ker si se stroga držala teh dveh barv. Efekt je krasen. čao

    OdgovoriIzbriši