četrtek, 13. februar 2014

Srčkasto

Čisto v znamenju teh dni, vse je srčkasto, da se kar iskri. Nameravala sem jo prijaviti na izziv s temi barvami, pa je odplaval mimo. Tile tedenski izzivi niso zame, je prehud tempo. Komaj se 2x obrnem je teden mimo. Če si počasen je pa res hudo...:):)


 Ozadje sem naredila s senčenjem z Distress blazinicami, gelom v razpršilu, šablonirajem, štemplanjem, skratka veliko tehnik.


Pod prvo kolo sem nasula cel kup srčkov, ki so se znašli na poti in za krmilo (ops, po domače balanco) privezala velik srček kot balon, ki kolo dviguje v nebo, ali pa pomaga premagovati ovire, ali pomaga čez drn in strn, ali ga pelje srčkovi avanturi naproti,.... po želji....:):) Domišljija nima meja.



 Tale praznik mi nič ne "sede", ampak srčke je pa luštno limat. Zanimivo, da se včaih s kakšno voščilnico zelo namučim, da jo spravim v meni všečno podobo, praviloma pa s srčkasto tematiko nimam težav. Se tudi vam to dogaja?

Izzivi:
- Izzazovi i slatkiši,
- Ko me inspirira, 
- Ett trykk.


22 komentarjev:

  1. To ozadje mi je noro vsec in super kako si skombinirala kolo in srcke. Kot crno-bela fotografija, kjer so samo srca rdeca. Zelo lepa je. In se strinjam, srcke je res lusno limat :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz imam tudi rada srčke :) Kako dobro izpade srce na žički! Pa ozadje tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. S tem, da so srčki zelo hvaležen motiv, se popolnoma strinjam s teboj :-) Ampak, tokrat sem pa ostala brez besed, ko sem občudovala ozadje tvoje voščilnice. Noro dobro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow, jako mi se sviđa tvoja današnja čestitka. Lijepo si ukombinirala mnoštvo tehnika.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo izvirno. Ta tvoja ozadja me vedno očarajo. Čudovita voščilnica je nastala.
    Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super, super. Enkratno ozadje, ki poudari osrednji motiv.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidim, da čedalje več ustvarjaš, čedalje več tehnik uporabljaš...super, vedno bolj ustvarjalno in nasploh zelo, zelo všečno! Lep vikend

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena, vse tehnike, ki si jih uporabila si tako lepo sestavila v celoto. Prava paša za oči! Pa sivo ozadje je tako domiseleno izbrano, da srčki takoj padejo v oči. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kok je dobraaaa!!!! Prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav super lepa voščilnica, všeč mi je ozadje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ooo kako čudovito čestitko si naredila! Všeč so mi vsi detajli :-))
    Kolo in srčki so fantastični!
    Hvala, ker se igraš z nami pri "Izazovi i Slatkiši" !

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita voščilnica. Tudi meni je najbolj všeč ozadje.
    Lp, Škrga

    OdgovoriIzbriši
  13. Helena, čestitke k tej voščilnici, izjemno ti je uspela, v ozadju, v osrednjem motivu, sporočilnosti, kot celota super, LP!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovitaaa! Upam, da se še vidimo kdaj na Izazovi i sladkiši (pri nas so izzivi 2tedenski tako da je dovolj časa za prijavo).
    Pozdravček, Keti

    OdgovoriIzbriši
  15. kako srčkaso lušna voščilbnica :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Very nice card :)
    Greetings, Ilona (izazovi i slatkisi's guest designer)

    OdgovoriIzbriši
  17. This is so cute :) Thanks for playing with us at Trykkpressa this month ♥

    OdgovoriIzbriši
  18. Fantastična je ♥. Prav vse na njej štima :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasno si vse skombinirala in vse te tehnike dajo tako čudovit izdelek, Super ideja s srčkom za bilanco in vsemi posutimi po tleh, ki so za barvni balans.

    OdgovoriIzbriši
  20. Helena, krasno voščilnico si sestavila. Zelo mi je všeč prav vse na njej. Motiv kolesa in srčkov se super ujema z enkratno narejenim ozadjem. Všeč mi je tudi barvna kombinacija. : )

    OdgovoriIzbriši