torek, 04. marec 2014

Za zmagovalce

Letos nekateri prijatelji in "domači" načrtujejo kar nekaj zavidljivih športnih udeležb na razdaljah mnogo daljših od maratonov in vzdržljivostnih preizkušnjah. Ker si za tak podvig zaslužijo najmanj čestitke,sem vnaprev pripravila prvo voščilnico v Mixed Media tehniki, ki mi je vse bolj in bolj všeč. Za postavitev sem si izbrala tokratni izziv v Craftalnici.



Ozadje tekača in bordo ozadje sta narejena z Gelli Art ploščo (po moje: smrkelj plošča) in potem dodelana v Mixed Media tehniki.





Izzivi:
Craftalnica: Postavitev 



14 komentarjev:

  1. Zelo lepo si se lotila naše postavitve in izdelala čudovito in zelo zanimivo voščilnico!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno boljša si, krasno si ustvarila ozadje in celoto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je...in vedno boljša si v tej tehniki. Kar nadaljuj... :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je pa prva liga! Vrhunsko obvladaš mixed media tehniko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super uporabljena skica. Tale tehnika je pa meni neznanka, vendar zelo všečna izpod tovjih rok :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna je.A tehnika je super.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito ozadje si naredila in voščilnico lepo sestavila.
    Počasi me boš prepričala, da si kupim "smrkelj ploščo" :)).
    Hvala, ker si se nam pridružila na 102. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep izdelek in strinjam se z Janjo, da po videnem, bi tole "šmrkavko" potrebovala tudi jaz. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  9. Wauuuu, krasna je. First class je tudi tvoja voščilnica, kar drži se te tehnike ti res leži.
    Pozdravček od Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična je, svoja in posebna, sporočilna, LP:)

    OdgovoriIzbriši