četrtek, 10. april 2014

Kr neki


Tematika: kr neki
Namen: kr neki
Za koga: kr neki, torej je vse kr neki. Pa naj bo kr neki, tudi takšne so kdaj dobrodošle.


 

Tako, zdaj pa odklop za 3 dni. Kje in kako pa prihodnjič, vsekakor pestro, adrenalinsko in skoraj na robu možnega.

6 komentarjev:

  1. Jadranje ? :-) Voščilnica kr neki, je d'best! Barve so mi noro všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je cool ova čestitka. I meni su boje super.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole kr neki mi je zelo všeč. Tudi tokrat si zelo lepo in zanimivo izdelala ozadje. Uživaj v vikendu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi meni je tole kr neki všeč! Dobro si jo sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma ne več če je to "kr neki"... To je to :). Super kombinacija barv, žeton si super vlkjučila v kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je daleč od tega, da bi bilo kr neki, tudi meni je ZELO všeč :) Super kompozicija in barve!

    OdgovoriIzbriši