ponedeljek, 21. april 2014

Malo nežnosti




 Pomladna in nežna, narejena kar tako. Mogoče pa tudi ne. V Craftalnici je tokratna vržena rokavica embosiranje: mokro ali suho.
Ozadje sem embosirala s plastično šablono.


Venček na paus papirju je embosiran v mokri tehniki z belim embos prahom. Dodala sem še dva pisana krogca ter nekaj svetlečih dodatkov na vrvici. Voščilnica nima napisa, ker še ne vem za koga in kakšen namen bo, vendar ga lahko vedno dodam.


Izzivi:
Craftalnica: Embosiran detajl

13 komentarjev:

  1. Kok je lepa v tej svojih nežnih odtenkih in embossingom :). super ti je uspela, in meni je tudi brez napisa všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. krasne nežne barve, zelo lepo! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozadje mi je izredno všeč ... pravzaprav mi je kar vse izredno všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vrlo lijepo i domišljato.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo ta embosiran krog dopolni vse skupaj. Vsec mi je, kako nezno izpade.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo nežna, in prekrasna, super kombinacija embosinga ter tega papirčka z vrtnicam.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si embosirala venček. Lepo se ji podajo tudi perlice na vrvici. Prekrasna je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa je in zelo nežna. Všeč mi je embosirani vzorček na pausu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je in lepo si naredila suho in mokro embosiranje! Zelooo všečno :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita in nežna, ker sem med zadnjimi je v tm času verjetno že našla lastnika :).
    Pozdravčk od Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa, nežna in elegantna.

    OdgovoriIzbriši