sobota, 05. april 2014

Pikasto v dežju

Dežuje in temu primerna je tudi voščilnica.



Veverici sem namesto lešnika, v dlan položila dežnik, zato je videti malce zmedena. Ne ve ravno dobro kaj naj z njim. Ko se bo pošteno ulilo, bo že pogruntala...:):)


Letos so moderne pike, ki so prav ljubke. Priznam, da sem idejo pobrala pri Vladki, ki rada na svojih voščilnicah uporabi pike in pravi, da so te zmeraj in.



Pa lep vikend, brez dežnikov.

14 komentarjev:

  1. Hehe, prav paše ji dežniček:) Odlična voščilnica in super ideja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ideja glede dežnika! No ja, glede na vreme mora biti tudi veverica zmedena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. uwau...voščilnica je zelo simpatična. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako simpatična veverica in igriv pikast dežnik. Takega imam tudi sama ;))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo, zelo je luštna. Pikast dežnik ji prav paše :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako si me nasmejala ! :-) Tale veverica je pa tako simpatična, da bi jo kar posvojla. Prav prisrčno si ji dodala pikasti dežnik.

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš ti je cool ova vjeverica..a što se točkica tiče meni su one super..
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako luštna veverica, barve in ideja! Vesela in res prava ojla voščilnica :))
    Takle dežnik pa že kar nekaj časa iščem. Moi, le kje si ga dobila?

    OdgovoriIzbriši
  9. Ooo, kakšna simpatična veverica :) Ideja z dežnikom je prav posrečena.

    OdgovoriIzbriši
  10. He he, tako zabavne voscilnice pa ze dolgo nisem videla. Super je in tako dobro si pobarvala veverico. Pikasti deznik v njenih rokah pa je zakon.

    OdgovoriIzbriši
  11. Helena, tole je pa svetovno dobra voščilnica! Za nasmejat od srca ;) Še posebej, ko prebereš tvoj tekst :) Super!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sploh ne morem verjeti, da me toliko časa ni bilo naokoli…vidim sem zamudila, kar nekaj lepih objav…vsaka zase posebna in čudovita! Tale mi je še posebno padla v oči..morda so krive pike, morda veverica…skratka zelo všečno!

    OdgovoriIzbriši