sreda, 09. april 2014

Pomladno in oglato



Pomladni odtenki na štiri robove....:):)

10 komentarjev:

  1. super večplastna voščilnica!
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsec mi je tole "nalaganje" papirja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zanimivo si skombinirala vse plasti papirja, všeč mi je negativ tulipančkov in krasen napis.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si naložila papirčke. Všeč mi je enostaven motiv in drzna kombinacija barv :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimljiva kombinacija papira.Lijepa je.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala za prijazne besede na mojem blogu, res veliko se je dogajalo a treba je pogledati v prihodnost in vedno upati da bo bolje! Vidim da delaš res lepe čestitke! Sem malo pofirbčkala po tvojem blogu!
    Lep pozdravček,
    Cardarian

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo lepa postavitev in izvedba

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepe pomladne barve, luštna je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si naložila vse plasti :). Lp

    OdgovoriIzbriši