sreda, 23. april 2014

Poseben dan


Pa je prišlo na vrsto spet malo izživljanja z Gelli art ploščo, akrilnimi barvami  ter embosiranje s šablono in strukturno pasto. Za poživitev sem dodala rdeče jazbečarje...:):) Ozadje sem embosirala z embosirno mapico in rahlo senčila z Distressb blazinico.


Ne čudite se, če boste na poseben dan zagledali rdeče kužke, morda jim pridejo nasproti roza muce. Saj ne vem, morda pa je to le odsev pomladne bleščavosti....:):)


Izzivi:
Craftalnica: Embosiran detajl

9 komentarjev:

  1. iiii rdeči kužki so res prava izbira za poseben dan! :) Zanimivo ozadje si izdelala, čisto tvoje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo barvito izživljanje :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole ozadje mi spet ne bo dalo spati :-) Čakam še roza muce :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično. Baš super izgleda.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Oooo, tole je pa že prava modernistična umetnost. Prav "odštekana"je. Fuul mi je všeč...in rdeči kužki so top. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, kako prisrčna....tale bi bla za mojga soseda, ki je nor na kužke :) Ozadje je fantastično, me prav zanima tale Geli plata....bos enkrat pokazala kako deluje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. S ploščo sta že kot eno :). Naredila si res lepo ozadje in mu dodala zelo simpatične kužke. Voščilnica je čudovita.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole tvoje igranje je zopet fantastično in ozadje je res nekaj posebnega :-))
    Lepo si jo sestavila!
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši