nedelja, 27. april 2014

Ribe

 
 Zlata ribica za srečo, ki izpolni ne samo 3, ampak vse želje...:):) Le želeti si moraš močno, močno......


 Naredila sem jo za prijatelja, ki je stopil v klub 50-letnikov in ima doma ribogojnico.


Delno je embosirana, delno poštempljana. Čeprav je tehnika videti sila preprosta, ni tako. No, vsaj meni se ne zdi, ker zahteva kar precej natančnosti. Potrebno loviti vzorec, ki ga prekinjajo sive osnove, poleg tega pa veliko natančnosti zahteva tudi lepljenje, ker na vzorcu ne sme biti zamika. Ni mi sicer najbolje uspelo, ampak prav velike katastrofe pa tudi ni.



Lepe praznike, jaz jo šibam ribicam naproti in lovit veter v jadra.

Izzivi:
Craftalnica: Embosiran detajl

14 komentarjev:

  1. Pojma nimam, kako bi sploh lahko izpadlo boljše :-) Čudovita je.
    Tudi jaz bom med ribicami in vsem jadrnicam bom mahala z obale :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštna voščilnica je in meni se zdi, da ji prav nič ne manjka ali pa da bi imela kake napakice :) Verjamem, da je razveselila prejemnika

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično ti je ispala čestitka.Sviđa mi se .
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je uspelo. Krasna je. Uzivaj an pocitnicah.

    OdgovoriIzbriši
  5. waw, čudovito ti je uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si ulovila vzorce! Mirnomorje in čim več sončka na oddihu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, Helena bravo, enkratno si jo naredila in tudi ideja mi je zelooo všeč, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Enkratna je, Helena! Si ne predstavljam, kako si sestavljala vzorce, da se ujemajo, vsekakor meni ne izgleda preprosto. Ampak učinek je fantastičen, pa še super barve si izbrala. Uživaj na morju!

    OdgovoriIzbriši
  9. Letos sem tudi sama preizkusila tole tehniko in se popolnoma strinjam s teboj, kar se natančnosti tiče. Če ti čisto po pravici povem, ni videti nobene napakice ali zamika... Ti le naredi še kakšno ;-)
    Lp, Škrga

    OdgovoriIzbriši
  10. Voščilnica je čudovito sestavljena.
    Lepe počitnice ti želim.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 106. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Helena, s temi ribicami si se pa po moje kar namatrala, samo ti je pa lepo uspelo. Tako lepo narejene ribice resnično izpolnijo vse želje.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici Lili

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa in všeč mi je izbor barv! Lepo si jo sestavila :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. zelo lepa voščilnica in super ideja z zlato ribico

    OdgovoriIzbriši
  14. Verjamem, da si uživala na dopustu in se vrnila polna moči in energije za ustvarjanje.
    Voščilnica pa je enkratna.

    OdgovoriIzbriši