torek, 01. april 2014

Še malo

... rož. Seveda sem komaj čakala Tininih štampiljk.

Malo zelene in vijolične, meni deluje prikupno pomladno.




Danes je 1. april, dan lažnivcev, ampak čisto res pa je, da je danes tudi novo leto. Praznuje ga etnija Sindhov v Indiji, vzporedno z indijskim festivalom Cheti chand.

Izzivi: 






18 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Barvna kombinacija je krasna.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 104. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super barvna kombinacija :). Kaj ozadje si sama naredila ali imaš tak papir? Mi je zelooo všečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne-Ja, samo osnova v zeleni barvi je "kupljen" papir, ki sem ga potem obogatila s starinsko pisavo in Tininimi štampiljkami v rjavi barvi.

      Izbriši
    2. Potem pa kapo dol - super ti je uspelo! :)

      Izbriši
  3. Lepo si jo sestavila .-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Luškana, lepo so uporabila te štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res ti je uspelo z ozadjem, barvno kombinacijo, totalno prikupna voščilnica, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Barvna kombinacija je res vrhunska. Super si sestavila rožice. Vse štima :-) Ne morem se je nagledati.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepa je. I meni se jako sviđa pozadina. Baš je predivna.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna voščilnica Helena! Zelo mi je všeč uporaba štampiljk tudi na ozadju!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, se opravicujem, da ti ze tako dolgo nisem nic pokomentirala, ampak zdaj ze nekaj casa bloge spremljam preko Bloglovin strani in nekako mi je uslo dodati tvoj blog. Bom zdaj nadoknadila :) Lepa voscilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  10. Helena, zelo mi je všeč, kako si uporabila vrtnice v ozadju in nato še ob čipki. Pa barve so mi zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ozadje resnično izgleda kot kupljen vzorčast papir, in to zelo lep papir! :) Krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo je lepa. Super si uskladila ozadje z motivom. :))

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa, lepa. Res si zadela z Tininimi rožicami in z barvami.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici; Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Fantasična! Zelo lepo ozadje in neznansko so mi všeč nežne vrtnice!

    OdgovoriIzbriši