ponedeljek, 14. april 2014

Še en vrabec

Pa sem nazaj. Podaljšan vikend je minil kot bi trenil, zgodilo pa se je toliko, da je težko strniti v nekaj stavkov. Ko bodo urejene tudi fotografije, zapišem kaj več.

Tokrat sem naredila še eno voščilnico z vrabcem, ki je pobarvan čakal že od zadnjič. Postavila sem ga v "ščavje" in dodala malo rdeče barve za poživitev. 






P.s.: Slikano je zelo nemarno, bo drugič boljše..:):)

9 komentarjev:

  1. ko sem gledala vsak delček posebej se mi je zdelo da itak nič ne paše skupaj, ampak ko pa gledam tole tvojo voščilnico je pa super !!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrabčke je luškano skrit v/za "ščavje" :). Rdeča pa super poživi celoto.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrhunsko si sestavila tole voščilnico. Barve super pašejo skupaj. Zanimivo ščavje :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lijepo si napravila ovu čestitku. Baš mi se sviđa postava.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo, cisto, perfektno izdelano. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  6. O Helena, kako si fajn tole sestavila, krasno okno z "lesenim" ozadjem, čudovita voščilnica je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja, kaj čem reči....VAU ful, ful mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši