ponedeljek, 07. april 2014

Zelene pa še ne

 Verjamem, da ste videli že mnogo, mnogo različnih mačk; od pasem do barv.  Zelena je čista eksotika in hudo redka žival. Meni se je zamisel zdela simpatična, če pa bi jo srečala v živo, bi me verjetno kap. Ker pa je v fantaziji dovoljeno vse, naj bo tokrat zelena. Pa še v travo se lahko skrije.




Zelen in sončen pozdrav!

8 komentarjev:

  1. To je ravno super pri ustvarjanju, ker domisljija ne pozna meja. Simpaticna macka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelen maček je gvišno tisti po prekrokani noči, ma tale tvoj je pravi lepotec - sploh z mašnico. Ni kaj, dobra ideja - tako kot si napisala na voščilnico, v sanjah je vse mogoče :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Glede na to, kako slabo vidim, takšne mačke v travi sploh ne bi opazila :-)) Super si jo naredila. Zelo mi je všeč . Oranžno zelena kombinacija pa seka!

    OdgovoriIzbriši
  4. ::))) a ni fino to ustvarjanje, ko se prepustiš .... in potem nastane tako simpatična voščilnica. Meni je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična ideja sa zelenom mačkom. Meni se jako sviđa.
    Lp,Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta je pa dobra :) Res ima to srečo, da se lahko skrije v travo. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super je tale zeleni mačkon :) Všeč mi je postavitev in oranžni dodatki. Naj živi domišljija!

    OdgovoriIzbriši