ponedeljek, 26. maj 2014

Po damsko

Evo, pa sem nazaj na blogerski sceni....:):) Še vedno kašljam in smrkam, ampak gre že proti koncu. Hvala vsem za lepe želje, da se čim prej pozdravim. Mislim, da je kar pomagalo. V tem času smo prijateljici voščili za 60 let in še enega prijatelja pospremili v klub abrahamovcev, ampak o tem pa v naslednji objavi.




Sprva je bila mišljena čisto drugače, ko pa sem začela premetavati papirčke in kombinirati motiv, je nastalo tole. Uporabila sem nekaj Memory box šablonic, pa Tinine in ta rožico še ene druge (ne vem kako se jim reče).




 

Izzivi:
Najlepši par: Galerija izdelkov za mesec maj

14 komentarjev:

  1. Zelo lepa je in fino je slisati, da si bolje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo je prebrati, da ti gre na bolje. Voščilnica je prava damska, rožica pa me je totalno očarala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si jo sestavila. Zelo mi je všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna je i predivne papire si upotrijebila.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, kakšna eleganca!
    Zelo lepo si jo sestavila :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. voščilnica je prečudovita. me veseli, da se ti zdravje vrača.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite barve si izbrala in hura za zdravje ( ki ga tudi meni zadnji teden manjka :-( )

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita damska voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  9. Oj, Helena. Lepo je slišati, da si bolje! Tvoja voščilnica mi je mega. tako lepo si uporabila vzorčne papirje in različne šablone. Čudovito!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Res upam, da se bos čimprej pozdravla!Voščilnica je (kot običajno) prekrasna…izbrala si lepe papirje in ne mores verjet še rožce so mi všeč..lp

    OdgovoriIzbriši
  11. upam d bo tvoje zdarvje kmalu TOP!!
    voščilnica je pa čudovita. vedno občudujem tiste ki znate ravno prav načičkat voščilnice ;) jaz jih premalo ali preveč.....nikoli ne najdem srednje poti

    OdgovoriIzbriši
  12. Meni se redno dogaja, da je končni rezultat drugačen, kot sem si zamislila :) Tvoj končni rezultat premetavanja papirčkov je prečudovit, vse je točno tam, kjer mora biti!

    OdgovoriIzbriši
  13. uuu kako krasne barve in roža je čudovita! lp

    OdgovoriIzbriši