ponedeljek, 05. maj 2014

Roza mačke

Evo, pa sem nazaj. Pogledala sem vse vaše objave, za komentarje pa ni časa. Bile ste pridne in ustvarjalne, medtem, ko sem z jadrnico v dobri družbi obredla Brač, Hvar in Korčulo. Vreme nam je služilo, celo kopali smo se pa čeprav morje ni imelo nič več kot 16 oz. 17 stopinj.
Ja, sem malo nora, ampak če je vojna, je vojna za vse...:):):)

Zadnjič rdeči jazbečarji, danes roza mački. Zaljubljeni, kako pa drugače, saj je pomlad ...:):)



Tokrat sem izbrala okrogle izreze in kot naročeno, to pričakujeta tudi Tina in Vladka v njunem izzivu.



Izziv:
Ko me inspirira #25

9 komentarjev:

  1. Očitno ti tole pomlad žive in netradicionalne barve pašejo. Voščilnica je fenomenalna - sploh tole "napihano" ozadje mi pade v uč :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul ozadje in lušni mački. Super za jadranje in prvomajske praznike. A ne da, kako pašejo ;))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ozadje mi je zelo vsec in amcki sta super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so mi všeč tvoje živalce v nenavadnih barvah, tudi zaljubljeni mačkici nista izjema, super postavitev in "packasto" ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  5. ...uf...17 stopinj...mene zebe še pri 22 :-) Tvoja voščilnioca mi je mega. Super barve, sploh rdeča zaljubljenca sta mi všeč. Hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu!

    OdgovoriIzbriši
  6. No, pa sem jih dočakala, roza mačke :-) Vrhunska voščilnica, ozadje pa je spet fenomenalno.
    Tudi mene je premamilo, da sem zaplavala v morju, Sicer je bila voda hladna, ampak se je splačalo. Kje je še avgust!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je. Zelo mi je všeč ozadje, si ga sama naredila? Lp Tina

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštni zaljubljeni mački, tako zaljubljeni, da se ustvaril ohnjemet! Lepo!

    OdgovoriIzbriši