torek, 17. junij 2014

Eco komplet



 Zadnji izziv pri Vladki in Tini je bil tako mamljiv, da se mu nisem mogla upreti. Že sama Janjina inspiracija je neverjetna, ko pa jo v izziv zapakirata še avtorici izziva, je zadevica še toliko bolj žgečkljiva. Kljub temu, da naj bi bila osnova bela barva v kombinaciji s še eno , sem se odločila za eco osnovo, ki sem jo kombinirala z zeleno barvo.  




Naredila sem komplet štirih voščilnic s kuvertami. Zanimivo je, da sem že kar dolgo nazaj  štampiljke, ki sem jih uporabila, odkupila od Tine, pa jih vse do sedaj še nisem uporabila. Za tale "eco projekt" pa so se mi zdele kot naročene.


Štampiljke so pobarvane s suho barvico in korektorjem.




Vse skupaj sem zapakirala v mapico in zavezala s trakom.
 

 Izziv: Ko me inspirira # 26


11 komentarjev:

  1. Tako lepo si zapisala to o Janji in nama s Tino :) Hvala ti. Poleg tega pa mi je tvoj izdelek blazno vsec. Itak kombinacija eko kartona in zelene je zame bomba, potem pa se ta preprosti, cisti stil. Res lepo in hvala, da sodelujes.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit stil in nekomu prekrasno darilo. Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj kompletek mi je zelo všeč. Eko karton in zelena barva pa je kombinacija, ki seka! :-) Super si se lotila izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoj kompletić me ostavio bez teksta. Baš je lijep. a boje su kao rođene jedna za drugu.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam z Martino. Barve pašejo fenomenalno skupaj, sploh pa barvanej "na suho" da piko na i. Zelo lap kompletek in srečen tisti, ki mu ga boš poklonila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Saj ne vem kaj mi je bolj všeč ideja in izvedba ali kombinacija eko papir in zelena barva?! Najbrž oboje enako!!! Zelo mi je všeč ta kompletek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo kako je pa tole lepo, Helena! Že voščilnice so krasne (zelo zanimive štampiljke!), embalaža pa sploh TOP!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, čudovit eko kompletek si naredila in olivna barva zelo paše zraven!
    Lepo si vse skupaj skreirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa tako lepoooo. Embalaža mi je krasna! in bom z veseljem poskusila kaj podobnega (ko dobim kak ščep potrpljenja viška :-) ) Res hvala ker sodeluješ na izzivu in z nami deliš svoje super izdelke.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prečudovit kompletek ♥. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  11. Helena, komplet je prekrasen. Umirjene barve in preprosti vzorci so enkratni!

    OdgovoriIzbriši