sobota, 28. junij 2014

Metulj


Lesen, recikliran. Že nekaj časa se mi je valjal v škatli "bo že enkrat prav prišlo". Sprva je bil v belo - roza - zeleni barvi. Najprej sem  ga prebarvala na belo, potem sem barvala z rumeno in nazadnje vroče embosirala še z bakreno rjavo. Čisto na koncu sem dodala modre pikice.


Ker je podlaga eco karton sem dodajala svetlejše tone papirja in bele čipkaste izreze. Tako kot je metulj čakal v škatli na pravo priložnost, bo zdaj tudi voščilnica čakala na podoben trenutek.



7 komentarjev:

  1. Super barvne kombinacije, ki na prvi uč delujejo nenavadno, ma celota izpade WAW. Voščilnica zagotovo ne bo dolgo čakala na posebno priložnost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo si reciklirala leptira i napravila jako lijepu čestitku.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna voščilnica in metuljček je zelo lep :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si "obdelal" metulja. Mislim, da voščilnica ne bo dolgo čakala novega lastnika. Meni je zelo všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta ne bo dolgo v škatli, saj je zelo lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Voscilnica zagotovo ne bo dolgo cakala, da najde svojega naslovnika :) Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je pa najprej padla v oči čipka na spodnjem in zgornjem robu, čudovita je in lepo poživi podlago iz eko kartona. Metulja si super reciklirala, prav fino je, kadar malo zmanjšamo kupček "čez-7-let-vse-prav-pride", a ne :)

    OdgovoriIzbriši