petek, 27. junij 2014

Nežna modrina



Vse je 1x prvič, zame je bila to izdelava voščilnice za krst. Verskih simbolov nimam, zato sem se odločila za metulja. Za osnovo sem uporabila nežno moder papir, dodala še nekaj embosiranega belega in na koncu še modrega s pikami, ki voščilnico naredi bolj živahno.


Dodala sem 3-plastnega metulja, nekaj perlic in trak tila zavezala s pentljo. V notranjosti sem dodala žepek po želji naročnice.





Za žepek sem uporabila Tinine šablone, zato jo prijavljam tudi v galerijo Najlepšega para za mesec junij.

Izzivi:
Najlepši par - galerija za mesec junij

8 komentarjev:

  1. uaaaau tole je pa res prelepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je...tudi brez verskih simbolov. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je lepa in nežna! Vse mi je všeč, od tega, kako si sestavila plasti, do metuljčka, perlic, traku... Vrhunsko si izpeljala tole naročilo, tudi brez verskih simbolov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivno ti je uspjela ova čestitka. Lijepe nježne boje, prekrasno.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Ma Helena tole je fenomenalno tudi brez verskih simbolov. Važna je milina, eleganca in vsekakor ljubezen, ki si jo vložila v izdelavo! Všečkam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si se znasla tudi v tej tematiki.

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako je lepa!! Tako nežna, idealna za krst. In s pikastim žepkom, iiiii :)

    OdgovoriIzbriši