četrtek, 12. junij 2014

Vsega po malem

Osnova je kar list ene odslužene knjige, ki je bil preveč bel, zato sem ga čisto rahlo senčila. V nadaljevanju sem žigosala, barvala, risala okvirčke in nastal je en kolaž "svega i svašta". Ob strani desno pa se najde celo Tinina štampiljka in pentlja na vilici .




Vse skupaj je videti malo zmešano, ampak na trenutke se počutim ravno takole. Med običajnimi dnevi se najdejo tudi takšni, ko je vse pošlihtano in skoraj idelano, še raje pa se vrinejo tisti, ki so kar se da kaotični in milo rečeno nori. No, pa smo tam...... Ne, ne, nisem nora, samo na trenutke malce zmešana. Lepše se sliši, če napišem zmedena. Verjamem, da nihče izmed nas ni imun na takšne situacije, kako pa se takrat počuti, pa je odvisno od mnogo, mnogo stvari. Dobro je, če znamo situacijo sprejeti takšno kot je, jo pozitivno "predelati" in iz nje potegniti kaj koristnega.
Razmišljate podobno?



10 komentarjev:

  1. Kako dobra ideja in luštno je izpadlo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale tvoja vsega po malem voščilnica mi je pa tako všeč, da se je ne morem nagledati. Fenomenalno si kombinirala med seboj vse te motive. Če imaš na zalogi še kakšno takšno super idejo, kar ostani zmedena :-) Sicer pa nisi edina, ki si v petek 13-tega ob polni luni zmedena ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. včasih je dobro da je naše življenje zmedeno....ti si ga obrnila v pozitivno smer. super voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je pa tale čiestitka zakon!!! Nekaj posebnega je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predobra čestitka. Tvoja kaotičnost te vodi u dobrom smjeru..u kreativnost..
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim, da se vsak od nas kdaj počuti zmedeno ali pa celo zmešano (kar pri tem tempu življenja ni nič čudnega). Tebi očitno tako stanje ne škodi, tale kolaž je enkraten! Meni bi bilo zelo težko toliko motivov spraviti na eno voščilnico, izgleda pa res super in jo moraš kaj nekaj časa gledati, da sploh vse opaziš :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Če takole zgleda tvoja zmedenost je to noro dobro! Pri meni gre res za kakos, ko je zmedenost na tapeti, ma tovja zgleda kot vrhunska umetnnost :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ceprav delujejo tvoja voscilnica na prvi pogled zmedena, pa je v bistvu prav lepo razporejena v razlicne kvadratke in svetovna mi je. Cisto nekaj posebnega. Drugace pa se strinjam s teboj. Dobro je situacijo posteno prezvecit in se iz nje kar se da najvec naucit. Zmedena pa sem sama vse bolj :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Voščilnica je super ♥. Če si še ob njenem nastajanju uživala, se sprostila, si lahko več kot zadovoljna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav nič zmedena ni tale tvoja voščilnica, ampak izgleda zelo unikatno in fajn!
    Všeč mi je :-))
    (pri meni si nekaj spregledala)

    OdgovoriIzbriši