nedelja, 08. junij 2014

Žreb in recept

Dnevi drvijo mimo kot bi mignil; en, dva, tri pa jih ni. Iztekel se je tudi čas za komentar na blogu za bonbonček. Priznam, da sem žrebala šele danes. Nisem uporabila računalniškega žrebanja, ker ga ne obvladam, ampak sem kar po preverjeni tehniki žrebanja listkov enega potegnila na plano. Žreb je bil naklonjen Ne-Ji.  Oglasi se mi na mail, da dorečeva "tehnične podrobnosti".

V bonbončku se skriva tole



Ob objavi Njamsi ste si želele tudi recept. Našle ga boste tule: Torta. Obilo užitkov in zabave ob izdelavi, jaz pa že komaj čakam, da vidim, kako vam je uspelo.

Lep začetek vroče-poletnega tedna.

7 komentarjev:

  1. O, srečnica Neja :-) Čestitke!
    Dnevi pa res letijo s svetlobno hitrostjo... Hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  2. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tole pa je lepo presenečenje - hvala :). Pa hvala tudi za recept. Durgače pa tole pinki blazinico gledam že nekaj časa, pa se kar nisem mogla odločiti zanjo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke Neji in hvala za recept! Včasih sem večkrat cedila sline na Teresamisu, pa sem potem malo pozabila na to, še dobro, da si me spomnila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O, sem zamudila tvoj slastni bombonček. Čestitke za toliko objav tebi, Ne-ji pa za nagrado, LP:)

    OdgovoriIzbriši