sreda, 16. julij 2014

Divja

Divja, divjaška, barvno ponorela,...... za mladeniča, ki praznuje rojstni dan. Ampak voščilnico z močnim - "divjim" ozadjem želita videti Tina in Vladka v svojem izzivu, praznovanje pa v izzivu v Craftalnici. Pa naj bo. Če pa ob gledanju kdo dobi migreno, mi naj javi in bo dobil tolažilno nagradico....:):)




 Voščilnica je bela, dodala sem zelen papir na njega pa še eno plast pisanega, ki sem ga naredila na "smrkelj plošči". Uživala sem in pacala.....




Na koncu sem dodala še brke v foto okvirčkih, vrvico in zvezdice. Ostalih dodatkov ni, ker je že tako vse hudo pisano.


10 komentarjev:

  1. Noro dobra, ni sledu o migreni :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. čudovito.....migrena je pa pobegnila daleč stran :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Suuuper lepa! Všeč so mi okvirčki in brčice, ki umirjajo ozadje, da je vse lepo in prav in migrena nič ne grozi ;)
    Pozdravček,B.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepa okvirčka in brčice :). Tudi barve so mi všeč. Krasna je.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 112. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni so vsec te udarniske barve in kar voscilnica kar zari od energije. Sem zelo vesela, da si se nama pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kljub kopici barv ni tvoja voščilnica prav nič preveč pisana. Vse je tako kot mora biti. Ozadje je čudovito, brčice pa prav simpatične.

    OdgovoriIzbriši
  7. Madonca, eksplozija barv, a za migreno ni bilo dovolj. Škoda, bi pasala nagradica ;).
    Krasno si izdelala voščilnico, vse je na mestu in nič ne bi odvzela ali dodala. Brčice so pa zakon.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Pozdravček LILI

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je divja, ampak je tudi fantastično narejena in sestavljena :-))
    Hvala, ker se igraš z nami na “praznovanju” v CRAFT-alnici … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, z zamudo prihajam `na obisk`. Meni je tvoja voščilnica izjemno všeč....barve si uporabila zelo lepo! jaz bi dobila migreno, če bi morala z njimi ustvarjati :-), a videti takole lepo skončano pri tebi je poezija :-)! Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  10. :) tale geliart plošča je zakon, kaj ne? Jaz sem jo "našla" pred parimi tedni, ko sem iskala inspiracijo za poletno ustvarjanje s fantoma. Ker sem bolj škrt, če se le da, sem našla tudi recept, kako si želatino pripraviš sam. Verjetno bomo tudi mi preizkusili tole vejo grafike :)

    VŠEČ VŠEČ ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši