ponedeljek, 21. julij 2014

Pisani metulji

Pred časom sem naredila kar nekaj osnov z Gelli art ploščo, zdaj pa sem eno izmed njih uporabila za pisane metulje. Voščilnice so zelo preproste, "za v kuverto in na pošto". Izdelala sem jih v štirih različnih barvah.












Niso nič posebnega. Mogoče le namig; na ta način lahko porabite tudi zelo majhne ostanke papirja...:):)

Izziv:
Craftalnica: Praznovanje

13 komentarjev:

  1. S tem, da niso nič posebnega se pa ne bi strinjala. Meni so krasne v svoji preprostotsti in hkrati pisanosti. Super ideja, kako lahko uporabiš ostanke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so zelo lepe in predvsem zanimivo drugačne :-))
    Hvala, ker se igraš znami na "praznovanju" v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne so.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 112. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni se ne zdijo "nič posebnega" - so dodelana celota, ki je nekaj posebnega :). Vsekakor pa super poraba ostankov :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole se mi zdi res super in pisani metulji super popestrijo voscilnice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe so, zadnje čase izdeluješ tako barvite voščilnice, da vedno znova čakam kaj imaš novega za nas.
    Hvala, da si z nami v 112. izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav zanimive in zelo lepe. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo so lepe in sploh ni res, da niso nič posebnega :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena...kljub preprostosti metuljev, je nastala čudovita kolekcija voščilnic. Res super skombiniraš barve in navdušuješ.
    Nočko, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Na zelo zanimiv in privlačen način si metulje "vdelala" v ozadje. Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  11. kakšni krasni pisani metuljčki!

    OdgovoriIzbriši