torek, 29. julij 2014

Še ena nora

V poletnem ustvarjanju nisem prav pridna, ker me malce več kot ponavadi zaposlujejo druge stvari. O tem napišem kaj več v eni naslednjih objav. Saj volje je dovolj, ampak časa je malo manj. Pa saj sploh ni pomembno, pomembno je, da eno ali drugo delam z veseljem.




Ne vem kaj mi je, ampak zdaj očitno prevladuje taka "močna" barvna faza. Ne vem koliko časa še, mislim pa, da jo bo kmalu konec.   .
Uporabljene tehnike: odtisovanje z Gelli art ploščo, suho embosiranje, distress senčenje, šabloniranje, žigosanje - mislim, da je to vse. Osnova je eko voščilnica, na njej pa nametano vse živo.


Mogoče bo pa naslednja že malo bolj urejena, kar se umirjenosti barv tiče, pa nisem čisto zihr...:)

8 komentarjev:

  1. meni je tale tvoja voščilnica prav lepa in močne barve ji dajo še dodaten čar.
    ti kar pridno ustvarjaj, karkoli že, upam pa, da boš kmalu pokazala tisto, o čemer si namignila.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš, da me kričeče barve pri tebi sploh ne motijo, ker delujejo dovršeno v nulo in kot celota :). Prav cart voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je zelo všeč ta močna barva kombinacija in voščilnica prav lepo izpade.
    Lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je ves čar ustvarjanja tudi v tem, da lahko izraziš sebe, svojo trenutno razpoloženje. In tudi v tej voščilnici in zapisu si to super izrazila. Meni je pa prav všeč v tej svoji "norosti" :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je tvoja "divjebarvna" faza zelo všeč :-) Vrhunsko si skombinirala vse živo in nastala je lušna voščilnica :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se sviđa tvoja faza. Baš super čestitke ispadaju, neobične, drugačije i lijepe.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivo je tole. Kar pa se ostalega tice, pa je res kot pravis, ni pomembno kaj pocnes, pomembno je, da vse delas z veseljem.

    OdgovoriIzbriši
  8. kako čudovite batve, krasno! lp

    OdgovoriIzbriši