sreda, 30. julij 2014

V barvi turkiza

 
 ..... bo tudi poroka.



V tej čudoviti šabloni Memory boxa je toliko simbolike, da ni kaj dodati, Mogoče le to, da mladoporočencema zaželim "normalno" vreme, kot se za takšno priložnost spodobi.

Pri tej barvi se mi vedno postavlja vprašanje ali je turkizno modra ali turkizno zelena. Le povprašajte malo ljudi okrog sebe in boste videli, da je enim zelena, drugim pa modra. Hecno ne?




11 komentarjev:

  1. Tole pa je meni ena ljubših kombinacij, voščilnia pa je res fenomenalna! Trukizno je zame modro :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tirkizna mi je jedna od najljepših boja. A ti si napravila prekrasnu čestitku. Ova šablona je super. A za mene je tirkizno zeleno. :)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. helena, prečudovito voščilnico si naredila. krasen izsek.
    turkizna je zame modro-zelena.
    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Spet en čudovit izdelek z krasno barvno kombinacijo. Turkizna? Hhmmm odvisno kako pada svetloba in kje je barva tiskana (papir - svetleč, nesvetleč)...ali pa kako so stene pobarvane? Vsake učke imajo svojega "malarja" ;)))
    Lep dan ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  5. Cudovita je in to z metulji si tako lepo naredila. Ja, tudi jaz menim tako kot Jana glede turkizne, odvisno od odtenka, vcasij je turkizno modra, drugic turkizno zelena :) Glede odtenkov pri meni doma ze vsi zavijajo z ocmi, ker sem glede tega prevec natancna in vedno nekaj skompliciram, ha ha

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau za barvo :). Voščilnico si sestavila v nadvse lepo celoto ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale barva je pa čisto moja. In kako čudovito si sestavila metulje. Si mi naredila prave skomine s tole šablonico :) Glede turkizne se strinjam s svojimi predhodnicami, ampak zame je turkizna turkizna in nič več.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je ... ta poplava metuljev res lepo pride do izraza :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Helena, čudovita je.
    Tudi sama sem junija izdelovala eno posebno poročno v turkizni in sem prav tako "nazaj" vprašala , če so imeli v mislih turkizno modro ali zeleno. No, šlo je za turkizno modro:)) Ker nikakor ne najdem pravega turkiznega papirja takrat, ko ga potrebujem, ga vedno sama pobarvam z akrili. Tako da čisto razumem tole dilemo:))
    LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Šablona je čudovita, ampak na tvoji voščilnici je šele prav zasijala. Všeč mi je, ker si dva metuljčka naredila bela - za nevesto in ženina.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zame je turkizna modro-zelena barva :) Čudovita voščilnica, tale šablonica z metulji je res posebna.

    OdgovoriIzbriši