nedelja, 10. avgust 2014

Morje


Priznam, da se mi  po morju že grozno kolca, ampak proti koncu tedna pa mi uspe pobegniti za manj dni, kot je prstov na eni roki. Podoben "naval" bo potem še v začetku septembra. Vse bi bilo OK, če ne bi bilo to presneto čakanje "kdaj bo", tako dolgo. Večina se jih takrat že vrne in počitniške avanture so varno pospravljene  na karticah fotičev, mobijev in podobnih nepogrešljivih pripomočkov, najpomembneje pa je, da so bili to prijetni in sproščujoči trenutki, ki napolnijo telo in duha.  


Ker je moj duh že skoraj na morju, sem naredila eno tako morsko v smaragdno turkiznem ozadju narejenem z Gelli art ploščo. Srfarja sem s tehniko maskiranja šablonirala na tiskano ozadje, zavozlala mornarski vozel z jutasto vrvico in dodala lesen dodatek krmila. Malo za gušte......



Izzivi:
Craftalnica; Morje

12 komentarjev:

  1. Prav vse mi je všeč na tvoji čestitki. Tako je lepa, da bi jo lahko dala v okvir. Super ozadje in srfar na časopisni osnovi, pa vozel s sidrom...MEGA. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena čudovita morska voščilnica! Krasno ozadje si dopolnila z motivom, vrvico in sidrom. Sidro pa mi je zelo všeč! Čeprav smo se ze vrnili z morja, ga ze pogrešam.. Tam doli se res spočijem ;)))
    Uzivaj, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ob pogledu na tole čudovito voščilnico se je tudi meni začelo kolcati po morju :-). Še parkrat grem spat, potem pa bom za malo več dni, kot je prstov na roki, čofotala in uživala :-).
    Super si sestavila tole lepotičko. Mornarski vozel je vrhunsko zvezan. Ozadje pa je noro lepo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh, divna je. Stvarno mami na more..Sviđa mi se pozadina.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je, odlicno opravljeno delo. Ja, jaz tudi samo tako na hitro pomislim na morje in si zazelim da bi do takrat hitro minilo (kar itak bo:). Najin dopust je vedno septembra in edina slaba stran tega je, da je tako pozno. Vse drugo, da ni guzve, strasne vrocine in da so ze vsi nazaj, ko midva uzivava, je super :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res si naredila lušte po morju, pa sem komaj dobro domov prišla. Fantastična kartica :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je in izbrala si lepe smaragdne barve, ki spominjajo na morsko laguno :-))
    Hvala ti, ker se igraš z nami po morsko v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo, komaj dobro sem prišla z morja, pa si mi že naredila skomine s tole voščilnico :)) Ful je dobra, se vidi, da si jo izdelala z užitkom!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo zanimiva morska voščilnica. Si mi naredila lušte - za morje :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wouuuu, krasna je :).
    Hvala, da si se nam pridružila v 114. izzivu. pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši